maandag 3 februari 2014

Januari 2014 in foto's

De eerste maand van het jaar is weeral voorbij gevlogen! 
Er is zoveel gebeurd dat ik met jullie een paar leuke foto's wil delen..

Eerste foto van het jaar: op de arm bij papa en happy! Hier waren we bij Andy zijn familie om oudejaarsavond te vieren.. We hadden lekker gegeten (zalm en wild) - Finn heeft trouwens lekker meegegeten! Het was een hele leuke avond, waarbij Finn uiteindelijk in slaap is gevallen op de schoot van tante Ingrid en daarna heeft verder geslapen op een geïmproviseerd bedje van kussens op de tafel.. ❤️
Het was trouwens ZALIG om met Finn samen nieuwjaar te vieren! Hij is echt al dansend het nieuwe jaar ingegaan! En zo is een traditie geboren.. 😉


Op bezoek bij oma, peetje en tante Mel, en tante Mel leert Finn tekenen! 😃

Peetje en Finn zijn allebei klaar voor het WK! Hup Rode Duivels! (Papa heeft trouwens al een T-shirt klaarliggen voor Finn, hihi..!)

Finn maakt zich klaar voor zijn dj-set
Op Instagram heb ik ook een filmpje staan: http://instagram.com/p/i-0v_POF1H/


Onze eerste wandeling van het jaar.. Lekker warm ingeduffeld, en dus UITERAARD valt Finn snel in slaap! 😊

Zijn haartjes beginnen goed te groeien! En hier en daar komt er een krulletje tevoorschijn!

The making of .. Zijn eerste-verjaardagskroon!!
Foto's met de kroon op deel ik nog in een volgende post!

We hebben de dag voor zijn verjaardag geknutseld met zoutdeeg!
Met 200 g bloem, 200 g zout en 100 ml water (min of meer) kan je drie mooie stukken voor elk 1 afdruk van een handje of voetje maken! Ik heb nog wat kaneelpoeder toegevoegd (best vóór het water), dat zorgt voor een mooie geur en kleur.. En dan op bakpapier drie uur de oven in op 90 graden Celsius!
(Doe niet zoals ik eerst, op 200 graden C zetten terwijl het eigenlijk 200 graden Fahrenheit is.. Oeps!! Herbeginnen!)
Deze hebben we trouwens aan meter en peter gegeven op zijn verjaardagsfeestje..

Goeiemorgen jarige lieverd!! ❤️
Zondag 19 januari was het zover: Finn werd 1 jaar!!
Helaas waren de papa en ik ziek op zijn verjaardag (buikgriep! Bah!) dus met tranen en een groot schuldgevoel heb ik alles en iedereen afgebeld: het feestje ging niet door.. 😞 
De bakker had speciaal een smostaart (in Nederland noemen ze dit een meptaart, heb ik ergens gelezen 😃) voor Finn gemaakt, een soort grote tompouce met fruit was het geworden, dus die zijn mijn ouders gaan ophalen, en dus hebben we met ons vieren toch kunnen zingen voor Finn op zijn verjaardag! Mét de kroon op! En deze foto kon je ook al zien op Instagram:

Finn heeft dus twee feestjes gehad, want de zondag nadien was deel twee met meter en peter! En daar heeft hij een lekker stukje appeltaart gegeten! En een ballenbad gekregen van tante Mel!


Oh en natuurlijk niet te vergeten!
Sinds 7 januari heeft Finn zijn eerste stapjes gezet! 3 weken later stapt hij supervlot en zien we hem zelden nog kruipen.. Hij geniet er echt van!!

Kleine jongens worden groot.. ❤️ 
Ik was van plan om elke verjaardag een brief naar hem te schrijven, dat lijkt me super om hem te kunnen geven eens hij daar klaar voor is.. Het is er nog niet van gekomen maar deze week maak ik er echt werk van!


Intussen is trouwens ook de eerste verjaardag van deze blog allang gepasseerd, heel onopgemerkt helaas.. 
Ik ben zodanig druk bezig met solliciteren, Finn en huishouden dat het bloggen er niet echt meer van komt.. Inspiratie des te meer, en daarom dat ik het een beetje wil goedmaken met jullie via dit bericht! Veel foto's, een kijkje in ons leven en ook: het voornemen om weer meer met DreamyMama bezig te zijn!
Voor jullie, voor mezelf ook vooral (want schrijven is mijn lang leven) en voor Finn.. Als dagboek.. 
En nu ga ik afsluiten, want Finn heeft net voor een vuile pamper gezorgd en gaat zo meteen weer papier eten als ik er nu niet tussenkom.. !!

Dag lieve lezers! Tot snel!
x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten