zondag 10 maart 2013

Wij willen lente!

Van nature uit ben ik echt wel positief en optimistisch, het zonnetje in huis, werd me ooit zelfs gezegd..
Maar nu ben ik het beu: die kou, die donkere lucht, die regendruppels die voortdurend tegen de ramen kletsen.. Ik wil zon!!
Wij willen zon! Finn geniet er ook van om in het zonnetje te liggen, net zoals hij ervan geniet om te gaan wandelen!


Maar zeg nu zelf, met zo'n koude temperaturen (deze week tussen -1 en 3° C) ga je écht niet wandelen met zo'n klein kindje..

Jammer! Want ik zag het echt zitten om veel te gaan wandelen nu Finn geboren is, en mijn stappenteller ligt klaar. Goed voor het lichaam en de geest, lekkere gezonde lucht inademen.. heel wat beter ook dan die verwarming 24 op 24..
De laatste 2 maand van mijn zwangerschap ging het ook al niet meer om nog ver te stappen: gezwollen benen en (nog meer gezwollen) voeten verhinderden me dat ik nog in m'n jeans of schoenen kon! Meer zelfs, ik droeg schoenen van m'n zus die twee maatjes groter heeft (putje winter op slippers rondlopen buiten, zou echt geen pretty sight geweest zijn!).

We zitten nu ongetwijfeld allemaal wel te wachten op die lente! Nog 11 dagen en dan begint officieel de lente. Hopelijk is het tegen dan eindelijk gedaan met sneeuw en ijzel voor dit jaar!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten