zondag 10 februari 2013

Lazy Sunday..

Vandaag was een zalige, luie zondag..

Gisteren is Finn 3 weken oud geworden; hij wordt alsmaar groter.
Deze nacht heeft hij al een redelijk stuk doorgeslapen: om 12u vannacht sliep hij na zijn laatste voeding, en deze morgen om half 6 is hij terug wakker geworden, voor zijn volgende voeding. Mama heeft dus 5 uur aan één stuk kunnen slapen!

Dat zijn leuke nachten, maar ook de nachten waarin hij om de 3u wakker wordt, vind ik zalig. Dan heb ik echt quality time met m'n zoontje, en blijft hij na de voeding nog een uurtje of zo in m'n armen liggen. En zo dommel ik ook wel eens in.. Zalig dus.

Deze ochtend kon ik hem vlot weer in zijn bedje stoppen om nog een beetje te slapen, en dus kon ik zelf ook nog eens tussen de lakens kruipen bij m'n ventje. :)
Om 9u 's ochtends was Finn terug wakker, klaar voor zijn volgende voeding. En dus is de papa hem uit zijn bedje gaan halen, en heb ik Finn in bed drinken gegeven. En daarna was het snoezeltijd! ('k Weet niet of dit woordje bestaat, maar moest het niet duidelijk zijn wat ik hiermee bedoel: samen in bed liggen, enkel tijd voor elkaar en lekker knuffelen en oogjes laten dichtvallen - klinkt echt zalig he!)

Snoezeltijd in bed!

En deze namiddag viel hij na zijn badje ook zo weer in slaap. En ik zelf ook, eerlijk gezegd.
Dus ben ik met Finn terug in bed gaan liggen, voor nog een beetje snoezeltijd.
't Is niet van mijn gewoonte om overdag dutjes te doen, maar het was zondag voor iets he! ;)

Genieten jullie ook zo van snoezelen?


2 opmerkingen:

  1. Hey Joke,

    Ik ben blij dat je zo kan genieten van je gezinnetje ;-)
    Je straalt ;-) maar hoe kan het ook anders met zo een mooi gezinnetje! ;-)

    Ik hou ook enorm van snoezelen ;-) maar alleen heb ik nu iets minder mogelijkheden om daar alle dagen van te genieten ;-) maar mn tijd komt ongetwijfeld ook nog wel en in tussentijd geniet ik van de andere geneugten van het leven ;-)
    Weggaan met vrienden, feestjes bouwen, dansen, ... just enjoying life in a different way ;-)

    Dikke knuf sweety,
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Leen,
      Dank je wel voor de mooie complimenten!! :)
      En geniet vooral ook van jouw momenten, die andere geneugten van het leven, want ze maken jou tot wie je bent, en vooral: daarna kan je dubbel en dik genieten van een nieuwe fase in je leven! Want die snoezeltijd komt er ook hoor! ;)

      Dikke knuffels
      x

      Verwijderen