donderdag 14 februari 2013

Happy Valentine!

Even een kort berichtje om iedereen een fijne Valentijn toe te wensen!
En vergeet niet, Valentijn zou elke dag gevierd moeten worden ;)

Zeven jaar geleden hebben Andy en ik elkaar leren kennen.. ter gelegenheid van Valentijn!
Mijn neef Jasper nodigde me toen uit om samen met hem en zijn beste vriend een etentje te houden, "om te vieren dat we alledrie single zijn".
Dat etentje vond plaats op 15 februari 2006 bij Jasper thuis. Na het werk in Gent die dag, reed ik dus door naar mijn neef thuis, en daar zaten hij en Andy (!) net aan de aperitief.
Mijn eerste woorden toen tegen Andy waren: "Gelukkige Valentijn!"

Ik schets even hoe de avond verder verlopen is: Andy en ik konden het heel goed met elkaar vinden! En toen bleek dat we in dezelfde gemeente naar de lagere school zijn geweest (helaas niet dezelfde school), overliepen we samen welke gemeenschappelijke vrienden we hebben gehad. Zijn beste speelkameraadje van toen, woonde bijvoorbeeld in de straat van zijn grootmoeder, en diezelfde jongen zat bij mij in de klas - van een kleine wereld gesproken..

Hoe toevallig het allemaal was, en dat we nu dan door mijn neef eindelijk elkaar ontmoetten: Jasper en Andy waren al zolang vrienden, en Jasper had al verschillende keren over Andy gesproken, maar we hadden elkaar nog maar één keer vluchtig gezien.

De dagen erna zochten we alsmaar meer toenadering tot elkaar, het was heel duidelijk dat de vonk was overgesprongen bij ons allebei!
En rara, twee weken later waren we een koppel! :-D
Nu lachen we er altijd mee, dat we die avond gevierd hebben dat we single waren, en sindsdien hebben we geen Valentijn als single meer gevierd!

Tot op vandaag ben ik nog steeds dol op mijn schatje en ik wens ons nog vele, vele jaren toe (en nog vele, vele kindjes ;)

Gelukkige Valentijn!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten