donderdag 25 april 2013

Zomerkriebels!

Vandaag was het ongelooflijk lekker weer!
Het kriebelde om naar buiten te gaan, en dus ben ik met Finn naar het park getrokken. We hebben immers het geluk dat er op 5 minuten stappen een heel groot grasveld is, met in het midden een ruïne van een oude burcht (die volgens de geschiedenis teruggaat tot in de 11de eeuw!) en een brede gracht rond deze burcht met de bijhorende eenden, ganzen en zelfs kippen..

In de zomer worden er de zogenaamde Burchtfeesten georganiseerd, met elke dinsdagavond een optreden. Maar ook Burchtdance en andere evenementen vinden hier plaats.

Het park is een groot grasveld met een paar wandelpaden, een aantal bomen en struiken, en een grote speeltuin waar mijn neefje en nichtje graag komen spelen!
En daar zaten Finn en ik vandaag dus ook. Niet aan de speeltuin, maar op een rustig plekje onder een boom. Op die manier hadden we toch een beetje schaduw..
Het was super. Naast de twee kleine spinnetjes die op Finn waren beland, en de mier die in m'n poep heeft gebeten ;), was het rustig.. Finn heeft bovendien een beetje liggen slapen, en werd pas wakker toen de ijskar kwam.

Haha, daar zeg je zoiets: de ijskar!
Tjah.. als die op een paar meter vandaan halt houdt en gewoon blijft staan, hoe kan je dan niet verleid worden.. Dus ik heb mijn eerste Magnum Strawberry White gegeten dit jaar! En smaken dat die gedaan heeft.. (Toen ik zwanger was van Finn had ik hier voortdurend zin in..)

Ik heb er echt van genoten, en ik hoop Finn ook!
Hopelijk is het snel nog eens zo'n lekker weertje, dan kunnen we teruggaan! Niet voor die ijskar natuurlijk, want zo gaan die laatste zwangerschapskilootjes er ook niet afgaan.. ;)

Hebben jullie ook van het zonnetje genoten? Terrasje gedaan? Ijsje gegeten? Wandelingetje gemaakt? Gewerkt in de tuin? Foto's gaan trekken?

Hieronder zie je trouwens een paar sfeerfoto's van vandaag..









Geen opmerkingen:

Een reactie posten