woensdag 3 juli 2013

Wishlist bij Zalando voor Finn

Eergisteren zijn de solden officieel gestart!

En dus was het tijd om eens rond te surfen bij Zalando. Zelf heb ik nog nooit bij Zalando geshopt, maar het spreekt zo erg aan als je de reclame ziet, de banners die overal opduiken, de likes die al je vrienden op Facebook aan Zalando geven.. ;)
Dus ben ik gaan rondneuzen tussen de solden voor baby's en heb ik een lijstje gemaakt van wat ik allemaal leuk vond voor een jongetje.. Fun fun fun!!

Het is heel leuk dat je snel kan kiezen voor de juiste leeftijd: baby's tussen 0 en 2 jaar hebben een eigen rubriek! En natuurlijk klik je op jongen of meisje, dan zit je meteen goed wat de kleuren en stijl betreft. Maar ook als je op zoek bent naar een specifieke kleur, is de zoekfunctie heel handig!
Je kan ook de prijsgrens kiezen, en naar welk merk je wilt zoeken, maar dat hoeft uiteraard niet.

Ik heb zelf gezocht voor stoere kleertjes voor een jongen, en rond maatje 74-80..
Er zijn echt zalige stuks bij! Ik zou wel weten wat kiezen!! (en Andy vond de meeste dingen ook heel leuk!)
Ik heb er trouwens de prijzen bijgezet hieronder, zo zie je dat er al mooie kortingen zijn. Behalve bij de oranje T-shirt, maar die vond ik te grappig om er niet tussen te plaatsen.. En de stuks zijn trouwens merken zoals Diesel, Esprit, 3 Pommes, lief!, Mexx, Lego Wear, Nike Performance, Adidas, .. Dat is ook het leuke aan Zalando, dat je er zoveel verschillende merken terug vindt, alles met 1 klik van de muis!

Ga jij ook online shoppen? Have fun!!


4 opmerkingen: