vrijdag 2 augustus 2013

Finn in de racewagen! (loopstoeltje)

Op 19 juli is Finn 6 maand geworden..

Hij wordt groot, onze zoon. 
Ongelooflijk hoe snel het allemaal gaat.. Naar mijn gevoel heb ik gisteren nog ons pasgeboren zoontje voor het eerst kunnen vasthouden, hoewel ik al een hele tijd vind dat dat "baby-zijn" er af is.

We hadden eerder van de collega van Andy zijn lieve tante een "echte" racewagen gekregen! (Nogmaals DANKJEWEL!) Zo eentje waarin hij kan zitten, en als hij met de voetjes op de grond kan steunen (wat dus bij Finn nu het geval is), dan kan hij zich zo de wereld verkennen.. Een loopstoeltje dus!
En oooo, dat vond hij leuk!!

Emo-mama..
Ik kreeg het moeilijk toen hij erin zat. Hij wordt echt zo snel groot!! Nooit gedacht dat het echt zó snel zou gaan.. :( En toen ik hem bezig zag, in zijn wagen, met zijn voetjes op de grond, terwijl hij langzaam maar zeker een richting uitging en zich zo effectief een meter verplaatste, vroeg ik me af waar al die tijd naartoe is gegaan.. En een traantje hoorde hier natuurlijk bij.. Stiekem een beetje droevig dat hij niet zo heel klein meer is. Maar vooral heel blij om al dat leuks samen te mogen meemaken, dankbaar om al dat moois en dat alles zo goed gaat..

En ik ben ervan overtuigd dat elke leeftijd super is op zijn eigen manier. 
Klein en pasgeboren vond ik super, omdat hij echt nog helemaal van jou is. Ietsje later was ik verbaasd om zijn kunnen. En inmiddels kan ik met hem knuffelen en spelen, kan ik hem aan het lachen brengen (Finn heeft echt veel kriebeltjes) en vind ik het elke keer weer ongelooflijk hoe hij zich omrolt in zijn bedje en park. En rechtstaan doet hij al sinds zijn 5 maand (nog niet zelfstandig natuurlijk)!

Straks leert hij kruipen, krijgt hij zijn eerste tandje en zegt hij mama en papa! Er staat ons nog héél wat leuks te wachten!!


Ik toon jullie hier een paar foto's van Finn in zijn racewagen ;)

Hier is hij alle knopjes druk aan het bestuderen.. Je ziet op zijn T-shirt alsmaar meer natte plekjes verschijnen, Finn zevert er namelijk op los (de tandjes komen er aan)!
Ook het stuurwiel moest eraan geloven! ;)


Hij vond het super, "volledig" controle hebben over waar hij ging staan met zijn racewagen! :-p
Haha, het opschrift op zijn T-shirt was toepasselijk: Vroom vrrroommm ... 


En ja, hij kan nu de wereld verkennen! :))


Voor de geïnteresseerden, hier heb je de link op Bol.com waar je deze kan aankopen:
http://www.bol.com/nl/p/kees-loopstoel-zandvoort-rood/9200000005089648/


Update:
Volgens K&G mag je je kindje niet in een loopwagen zetten. Dit zou slecht zijn voor de heupjes. 



1 opmerking: