zaterdag 17 augustus 2013

Slaap zacht..

Het is de tweede avond op rij dat we Finn in z'n bedje steken tussen 20 en 21u. (Hiervoor had hij nog geen vast uur, het hing gewoon af van zijn voedingen en of hij nog druk wou spelen.)

En het is de tweede avond op rij dat hij huilt en krijst tot ik uiteindelijk (1 à 1,5u later) hem uit zijn bedje haal om hem eten te geven.. Dat doe ik dan in z'n kamer, in het donker, zodat hij na zijn drinken meteen in slaap valt en ik hem zonder problemen in z'n bedje kan terugleggen..

Iemand een idee waarom hij zo huilt?

Hij heeft dan ongeveer een uurtje geleden gegeten, goed geboerd, is verschoond, heeft pyjama aan, heeft tuutje in en knuffel vast. 
Hij heeft wel tandjes op komst maar dat is het volgens mij niet omdat hij niet kauwt op m'n vinger, terwijl hij dat anders wel doet..

Kan dit aan zijn sprongetje (oei ik groei? - hij zit in week 30) liggen?
Aan verlatingsangst?
Of iets anders?

Wanneer leg jij een baby van bijna 7 maand zijn bedje in?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten