zondag 30 december 2012

Nog niet zo lang geleden..

Ongeveer 37 weken geleden is er iets heel speciaals in ons leven gebeurd! We zijn toen immers zwanger geworden van ons eerste kindje!

5 weken later (tweede helft van mei 2012) hebben we dit grote nieuws ontdekt en sindsdien is er al vanalles gebeurd..

Een kleine samenvatting zodat je een beetje kan volgen:

Een paar weekjes voor we zwanger werden, zijn we verhuisd naar ons eigen eerste huisje. Sinds 1 juli ben ik werkloos, en op zoek naar een nieuwe uitdaging in mijn professioneel leven. Toen was ik al gestart met loopbaanbegeleiding bij de VDAB.

Het is ongelooflijk hoe snel alles gaat. Mensen vragen me af en toe of ik me niet verveel, nu ik thuis ben? Maar neen hoor, bijlange niet. Ook míjn dagen zijn soms te kort en ik zit vol met ideeën en to-do-lijstjes.. En tegelijkertijd besef ik maar al te goed in wat voor een luxepositie ik zit: sinds week 11 van mijn zwangerschap was ik al thuis! Hoeveel mama's in spé kunnen dit zeggen?

Het is in elk geval zaaa-lig.
En nu is het stilletjesaan aftellen.. Maar voor we zover zijn, wil ik nog een aantal blogberichten met jullie delen.
Misschien een kleine waarschuwing eerst: ik ben een echte emo-mama, dus wat jullie te lezen krijgen, kan soms nogal persoonlijk of emotioneel klinken. Vergeef me als dat het geval is, en laat het me zeker weten als ik aan het overdrijven ben ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten