dinsdag 1 januari 2013

Happy 2013!!

Ongelooflijk dat we weeral een nieuw jaar mogen inluiden!
2012 is heel snel gegaan, vind ik. Het leek nog gisteren dat ik met mémé een dansje placeerde in de vroege ochtend van nieuwjaarsdag 2012, waarbij we iets té zwierig aan het werk gingen, en plots pardoes op de grond zaten. Gelukkig met enkel wat blauwe plekken tot gevolg..

En zo is ook het hele jaar gegaan: vol plezier, geen schrik van risico's, en met vallen en opstaan. En zo mag het van mij elk jaar gaan!

Jullie weten dat dit jaar voor ons een grote mijlpaal wordt, gezien ons eerste kindje onderweg is. Volgens mij kreeg ik trouwens vannacht mijn eerste oefenweeën!! Maar thuisgekomen was het al beter, en ben ik gewoon kunnen gaan slapen. We hebben in elk geval het oude jaar afgesloten met ons tweetjes, en voorlopig blijft onze spruit nog even zitten.
Maar dat kan uiteraard el-ke dag keren! Ik heb altijd gezegd: zolang hij wacht tot 2013, mag hij kiezen wanneer hij komt. En uitgerekend voor 18 januari 2013, zou het niet onoverkomelijk zijn dat hij nu komt.

Het wordt spannend afwachten!!! Maar we genieten van elke dag, ondanks de lichamelijke ongemakken, en kijken echt uit naar die eerste momenten waarop we ons klein ventje in onze handen kunnen houden! En vanaf die dag gaan we ons uiterste best doen om zo goed mogelijke ouders te zijn, maar we weten dat we 'het ouderschap' zullen moeten leren met vallen en opstaan.. Het wordt een leuke uitdaging, waarover je regelmatig berichtjes zal zien verschijnen hier op deze blog.

In elk geval, geniet van het nieuwe jaar met volle teugen!
Laat je inspireren door de kleine dingen, en wees niet bang om uit je comfortzone te gaan.. Elke stap die je zet in het onbekende, kan voor zoveel mooie momenten zorgen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten