maandag 3 juni 2013

Leuke foto's van Finn!

4,5 maand oud, en Finn heeft de laatste twee weken heel wat nieuwe dingen geleerd!
Daarnaast wou ik wat leuke foto's van vandaag met jullie delen.. :)


Handjes draaien, koeken bakken vlaaien..
Het begon bij zijn handjes.. Hij zit nu in een fase waarbij hij zijn handjes traag en gecontroleerd ronddraait, en hij bekijkt ze langs alle kanten. En dan houdt hij zijn hand (meestal zijn rechterhand) op een manier alsof hij gitaarakkoorden aan het oefenen is, supergrappig!

Doordat hij zijn handjes leert controleren, kan hij ook gemakkelijker zijn tuutje pakken en terug in zijn mondje steken! Werk gespaard voor ons, zou je denken, maar helaas kan hij er niet altijd aan.. En 's nachts ligt zijn tuutje meestal onder hem, dus daar moeten we sowieso nog voor uit ons bed! ;)

'k Zag twee voetjes, blote voetjes, oh dat is een wonder!
Zijn voetjes, dat is zijn nieuwste obsessie!
Deze middag zette ik hem in zijn relaxzeteltje, en hij ging onmiddellijk rechtop zitten zodat hij aan zijn voeten kon. 'k Vond het ongelooflijk om hem zo bezig te zien! (Hij zit hier trouwens effectief vastgegespt!)



Deze foto is er eentje van gisteren.. Hier had ik zijn kousjes uitgetrokken, dat vond hij nóg interessanter!



En zichzelf verstoppen, en dan lachen als hij je terugziet!
Ons klein lachebekje!! <3



En dan zijn er bepaalde woordjes waar hij heel vaak op begint te lachen.. "Boink" is er zo eentje van!

Pampers-cd met kinderliedjes
Vandaag had ik ook een cd van Pampers laten spelen. Die had ik gekregen bij aankoop van een pak Pampers en er staan allerlei kinderliedjes op, zoals "slaap kindje slaap", "handjes draaien", "papegaaitje leef je nog", .. En elke keer als ik meezong, verscheen er een glimlach op zijn gezichtje, zo leuk! Ik had al ondervonden dat hij het leuk vindt als ik zing (ik heb ook tijdens mijn zwangerschap regelmatig gezongen), dus we gaan nog véél meer zingen! ;)


Welke liedjes zingen/zongen jullie voor je kindje? Of welke zou je zingen als je een kindje zou hebben?
Ik zing voor bijvoorbeeld Finn heel vaak "A whole new world" van Aladdin. Vind ik zo'n mooi liedje.. :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten