maandag 7 januari 2013

Babykleertjes..

Het is echt ongelooflijk leuk om de babykleertjes voor je eerste kindje te wassen, drogen en strijken!
Nooit gedacht dat ik het leuk zou vinden om te strijken, maar het is echt zo!

Vandaag heb ik alle kleertjes voor onze aankomende spruit gestreken. De hele tijd rechtstaan is niet evident, zeker niet op 38 weken en met behoorlijk wat extra kilo's. Dus mijn oplossing was om de strijkplank laag te zetten, zodat ik eraan kon zitten. En terwijl ik aan het strijken was, zat ik op mijn zitbal.


Wat een zicht, he! ;)

Geen last aan de rug of buik, dus werkt prima!
Enkel zorgen dat je dan tussentijds wel eens gaat rechtstaan en rondlopen..

Je ziet, als je goed kijkt, al wat spulletjes klaar staan. Pamperemmer en pampers, borstkompressen, knuffels, tutjes, en meer dan de helft staat niet eens op de foto.. Er zijn nog een paar dingen die ik liever al in huis heb voor de bevalling; die staan allemaal klaar op de geboortelijst. Morgen ga ik nog een aantal zaken ophalen, en dan kunnen we starten! ;)

We kunnen bijna niet meer wachten tot onze schat komt!!

En oh ja, vandaag hebben we eindelijk de proefdruk van het geboortekaartje kunnen goedkeuren!!
Met die vakantie- en feestdagen ertussen zat er nogal wat vertraging op, maar vandaag is het definitief goedgekeurd! Eerlijk gezegd was het al redelijk in orde van in het begin, maar perfectionistisch als ik ben, val ik over lettergroottes en witregels die niet volledig overeenkomen.. Het moet perfect zijn he, zeker als het over zoiets als het geboortekaartje van je kindje gaat!
Maar het is dus in orde, dus daar moeten we ons ook al geen zorgen meer over maken! OEF!! :-D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten