vrijdag 4 januari 2013

Nog 14 dagen!

Nog 14 dagen!! :-D


Of zou onze kleine kapoen al een beetje vroeger komen? Zelf heb ik het gevoel van wel.. Ik heb het nog al gehoord, dat mama's ergens een zesde zintuig hebben en voelen dat hun baby dan of dan geboren zal worden. Ik denk dat het voor volgende week zal zijn. Maar ik kan er evengoed naast zitten natuurlijk. :)


Rebekka, een heel fijne schoolvriendin (fjieuw, we kennen elkaar nu al bijna 15 jaar!!) vertelde me onlangs dat er méér kindjes geboren worden op de dagen rond volle maan. En nu moet het toch wel lukken dat het volgende vrijdag volle maan is!!


Dus wie weet.. ;)
Het is in elk geval spannend afwachten!


En o ja, ik heb deze nacht maar een uurtje of drie geslapen.. Nog niet eigenlijk. Ik hoop dat ik straks nog wat slaap kan inhalen. Voorlopig lukt het niet, want heb behoorlijk last van zuuroprispingen, en ik vind helaas niets dat helpt :(


Vraagje: wat doe jij bij zuuroprispingen?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten